Un loc dedicat copiilor – Duni, Bulgaria

Am mai fost la Duni acum câțiva ani când nu îl aveam pe Vladi, și am stat 3 zile. Au fost suficiente pentru a sta închisă într-un resort. Pe mine, resorturile din Bulgaria și Turcia – cele cu multă măncare și lenevit la soare cât e ziua de lungă, nu mă încântau deloc: ba din contră – mă plictiseau la culme.

Acum, însă,  căutam un loc liniștit unde să pot merge cu Vladi (7 luni) și unde să nu fi nevoită să alerg după restaurant la  prânz sau la cina. Așa am ajuns din nou la  Duni Royal Resort.

Fiind un drum de aproape 6 ore cu mașina, am hotărât să stăm 7 zile pentru a nu îl obosi pe ștrumf. Am plecat imediat ce ne-am trezit, dornici de vacanță. Drumul a fost ok, Vladi comportându-se exemplar, ca de fiecare dată, dormind în mai multe reprize.

Am ajuns în jurul orei 16:00 și am fugit repede să vedem marea. Eram foarte curioasă de reacția lui Vladi la vederea mării, a nisipului, a pescărușilor…..

Primele zile au fost de acomodare cu apa mării: l-am băgat doar cu picioarele, fiindu-mi frică să nu facă vreo entero-viroză (oricum am plecat cu farmacia dupa mine..just in case:) )Nu i-a plăcut, pesemne că era rece…în schimb, nisipul a fost prietenul lui de zi, iar seara- pescărușii..nu își putea lua ochii de la ei.

În ultimile zile s-a împrietenit și cu marea…și-o dorea și asa de fericit!

Să vă povestesc despre Resort. Este construit în Sudul Bulgariei, aproape de granița cu Turcia. Se întinde pe câteva hectare, fiind compus din 5 hoteluri de lux – 3 dintre ele având 5 stele și un  complex oraș ( Holiday Village) de 4 stele, compus la rândul lui din multe viluțe. Tot resortul numără peste 1000 de camere. Fiecare complex deține un restaurant principal și câteva a la carte unde poți mânca în fiecare zi. Aici se oferăa masa în regim all inclusive, atât pentru mâncare cât și pentru băutură. Indiferent la ce hotel ești cazat, poți alege să iei prânzul sau cina în resturante diferite. Mâncarea este complexă, multă și împacă toate gusturile..sigur, decizia cea mai grea este la prajituri…nu știi exact cu ce să pleci de acolo…

Complexul deține peste 5 piscine, un aquapark pentru copii, aproximativ 10 terenuri de tenis, sală de sport, mese de ping pong, amfiteatru, teren de minigolf, parcări, magazine și …mulți animatori. Fiecare sfârșit de săptămână este marcat printr-un foc de artificii pe plajă. Șezlongurile nu se plătesc.

\

Plaja este întinsă și cu nisip fin, apa este limpede și poți zări pești și meduze.

Deși se află la mare, te poți deconecta și la o plimbare prin pădure (Hotelul Bellville și Complexul de Vile fiind situate în pădure).

Noi ne-am simțit bine, ne-am relaxat, ne-am plimbat și ne-am încărcat bateriile. Cu siguranță vom reveni.